Kierownictwo Przedsiębiorstwa TEHACO Sp. z o.o. deklaruje realizację polityki jakości zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009, przyjmując ją jako element strategii działania przedsiębiorstwa zapewniającej jakość wytwarzanego wyrobu.
W celu uzyskiwania zgodności wyrobu ze stawianymi mu wymaganiami, opracowano i wdrożono System Zarządzania Jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009. Podstawą sprawnie funkcjonującego Systemu Zarządzania Jakością w Przedsiębiorstwie TEHACO Sp. z o.o. jest Księga Jakości wraz z Księgą Procedur i pozostałymi dokumentami Systemu Zarządzania Jakością.
Nasza polityka jakości powiązana jest z celami działania przedsiębiorstwa oraz z oczekiwaniami i potrzebami klientów, a jej realizacja powinna nam ułatwić osiągnięcie założonych celów w zakresie:
Zobowiązujemy się do stosowania i przestrzegania wymagań Systemu Zarządzania Jakością opisanych w dokumentach systemu.